Velkommen til vårens brukermøter. Alle møtene arrangeres digitalt over Microsoft Teams og det vil bli tatt opptak av møtene. Dere trenger ikke å melde dere på, men legg gjerne møtelenke og tidspunkt inn i egen kalender!
Tidspunkt
- Fiks SvarUT – tirsdag 3.mai, klokken 12.00 – 14.00 – Klikk på møtelenke for å delta.
- Fiks smittesporing – onsdag 4.mai, klokken 12.00 – 14.00 – Klikk på møtelenke for å delta
- KS Læring – torsdag 5.mai, klokken 12.00 – 14.00 – Klikk på møtelenke for å delta
- Fiks min side – tirsdag 10. mai, klokken 12.00 – 14.00 – Klikk på møtelenke for å delta
- Fiks digiorden – onsdag 15. juni, klokken 12.00 – 14.00 – Klikk på møtelenke for å delta
- Fiks folkeregister – torsdag 16. juni, klokken 12.00 – 14.00 – Klikk på møtelenke for å delta
Det vil bli tatt opptak av møtene.
Agenda på møtene
På møtene vil vi informere om status og eventuell videreutvikling av tjenesten. I tillegg ønsker vi gjerne at kommuner/fylkeskommuner som bruker tjenesten deler sine erfaringer. Brukermøtene er også en god anledning til å stille spørsmål hvis det er noe dere lurer på.