Velkommen til høstens brukermøter for tjenestene Fiks digiorden, Fiks folkeregister, SvarUt og Fiks min side. Alle møtene arrangeres digitalt over Microsoft Teams.
Tidspunkt
Fiks folkeregister – torsdag 11.november, klokken 12.00-14.00: Opptak og presentasjon av møtet ligger under fanen “Brukermøter”
Fiks digiorden – fredag 19.november, klokken 12.00-14.00. Opptak og presentasjon av møtet ligger under fanen “Brukermøter”
SvarUt – fredag 26. november, klokken 10.00 –12.00: 12.00-14.00: Opptak og presentasjon av møtet ligger under fanen “Brukermøter”
Fiks min side – tirsdag 14.desember fra 9:30-11:30: Klikk på møtelenken for å delta.
Møtelenker vil bli publisert her, men legg gjerne inn tidspunkt i din kalender allerede nå.
Det vil bli tatt opptak av møtene.
Agenda på møtene
På møtene vil vi informere om status og eventuell videreutvikling av tjenesten. I tillegg ønsker vi gjerne at kommuner/fylkeskommuner som bruker tjenesten deler sine erfaringer. Brukermøtene er også en god anledning til å stille spørsmål hvis det er noe dere lurer på.